  • Data: 2011-06-30 07:57:28
    Temat: Re: Które programy ksiegowe dla wspólnot mieszkaniowych ?
    Od: "mkgp" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " THX" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:iuef0r$fd4$1@inews.gazeta.pl...
    > Czy ktoś z Was, kto ma do czynienia z księgowością średniej wielkości
    > (70 -
    > 150 lokali) wspólnot mieszkaniowych może się pochwalić, na jakim programie
    > pracuje, jakie odnosi wrażenia (mocne i słabe punkty) oraz ile ten program
    > kosztuje (zakup, abonament)?
    > THX

    U mnie w firmie pracują na programie dostarczonym przez Wojewódzki Ośrodek
    Informatyki z Gdańska. (http://www.woi.com.pl/) Teraz na tej stronie chyba
    nic nie ma :(
    Mamy miesięczną opłatę za używanie programu wynoszącą około 1300 zł brutto.
    Wrażeniami się nie podzielę bo na nim nie pracuję a pracownicy nie mają
    doświadczenia z innymi programami.