    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Kto odpowiada za nieodprowadzenie skladek ?
    Date: Sat, 18 Jul 2009 09:24:59 +0200

    On Fri, 17 Jul 2009, Fantom wrote:

    > A jak to nie byla wyplacana podstawa tylko premia ?

    To sprawdzamy, w zależności od wielkości zakładu pracy, co stanowi
    (w sprawie premii) regulamin wynagradzania lub umowa o pracę :)

    > I szla osobna platnoscia itp ?

    Osobna płatnośc z tytułem "premia" rzeczywiście stanowiłaby jasne
    wskazanie, że nie był to "błąd" :)

    > Nie wiadomo jaka byla podstawa tej premi itd.

    Jak to nie wiadomo, musi być wiadomo ;)
    (premia jest częścią wynagrodzenia *należnego*, może byc uznaniona,
    ale pracownik musi wiedzieć "za co" - nie może jej dostać a nie
    móc się domagać jej wypłaty).
    Bo jak wynagrodzenie (premia) będzie nienależne, to chyba nie byłoby
    kosztem uzyskania, prawda?

    pzdr, Gotfryd