    From: "Baloo" <b...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Kto odpowiada za nieodprowadzenie skladek ?
    Date: Fri, 17 Jul 2009 14:39:38 +0200

    "\n" <n...@m...xy> napisał

    > Wiesz, nie zauważyłem żebyś w jakiejkolwiek sprawie przyznał komuś rację

    To widać bardzo mało spostrzegawczy jesteś.

    > (a lubisz wtrącić swoje trzy grosze do niemal każdego wątku).

    Na tej grupie akurat wyjątkowo rzadko pisuję, więc nie wiem, skąd Twój
    kolejny wymysł, że wtrącam się do_niemal_każdego_wątku.

    > W tym zawodzie nadmierna pewność siebie jest niebezpieczna, nawet jeśli
    > się ma wiedzę znacznie większą od tej którą Ty reprezentujesz.

    ROTFL. A co Ty możesz wiedzieć o_moim_zawodzie? :)

    > No chyba, że nie robisz zawodowo w podatkach wtedy bądź sobie tak pewny
    > swego ile tylko jesteś w stanie wytrzymać. ;-)

    Nie "robię" zawodowo w podatkach. Zatrudniam w tym celu ludzi i od nich
    czerpię wiedzę na większość tematów. Choć akurat omawiana kwestia jest
    prosta jak budowa cepa, a Ty nie zakwestionowałeś niczego, co tyczy się
    meritum problemu, tylko zacząłeś czepiać się słówek. Swoją drogą Ty też nie
    jesteś dla mnie żadną wyrocznią. Nie jesteś nawet kimś, komu mógłbym zaufać
    (w odróżnieniu od paru osób - stałych bywalców tej grupy, którym w ciemno
    można przyznać rację :-), więc z jakiej racji Tobie miałbym przyznać rację,
    jeśli w tej konkretnej sprawie wiem, że to ja ją mam?