  • Data: 2006-11-07 13:59:54
    Temat: Re: Kto ma zapłacić VAT, faktura dla klienta z Unii.
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "McBain" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:1162894756.733530.142600@f16g2000cwb.googlegrou
    ps.com...
    Witam Szanownych Grupowiczów :))

    Ostatnio udało mi się pomyślnie zarejestrować pomyślnie własną
    działalność gospodarczą, ale przyszedł czas wystawienia pierwszej
    faktury i mam problem. Muszę wystawić fakturę klientowi, który
    prowadzi działalność gospodarczą, ale nie jest płatnikiem VAT.
    Przeczytałem na grupie, że w przypadku jeśli byłby płatnikiem to
    on ma obowiązek zapłacić VAT wg ustawy. A może ktoś wie jak się
    ma sytuacja jeśli nie jest? Mam wystawić ze stawką 0% czy 22%?
    jestes pewny że nie jest podatnikiem vat?
    może jest, ale zwolnionym ?
    dowiedz się dokladnie
    i napisz jeszcze jaką usługę mu świadczysz

    Wojtek
    i wzajemnie