  • Data: 2004-04-14 10:29:40
    Temat: Re: Kto jest odpowiedzialny za Płatnika?
    Od: "Adamski" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam.
    > Mam już dość tego programu i problemów z nim związanych.
    > Czy są jakieś prawne regulacje, które mogły by coś poprawić? Bo przecież
    > ktoś za to musi być odpowiedzialny. Jeżeli zus wymaga od płatników, żeby
    > robili część roboty za nich to niech dadzą program który to umożliwia. To
    co
    > robi prokom z tym programem to są jaja do kwadratu.
    > Więc ma ktoś jakiś pomysł czy da się np zbuntować i np nie używac tego
    > programu dokąd nie będzie działał tak jak ma działać?Albo jakiś inny
    sposób
> [...]

    Nie wyraze swoich emocji zwiazanych z programem platnik, bo slowa jakie
    cisna mi sie na usta i palce sa powszechnie uwazane za obraziliwe.
    Zadzwonilem kilka dni temu na infolinie i w przyplywie gorzkiego zalu
    opierd.... Bogu ducha winna kobiete, ze do dzis jest mi przykro. Poprosilem
    ja aby zapisala moje spostrzezenia i pomnozyla przez 100 (zawsze ktos nie
    zadzwoni). Pojawiaj mi sie lzy jak mam odpalic program (std nazwa placznik),
    jak juz go odpale to takie mieso jakie lata w biurze trudno sobie wyobrazic.
    Lacze sie w bolu ze wszystkim uzytkownikami placznika.

    Adam