  • Data: 2002-01-13 16:13:13
    Temat: Re: Kto i ile na tym zarabia ??
    Od: "WielkoDuch" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie

    : 1. To bardzo proste: nie wpisują faktury do ewidencji i nie płacą podatku.
    : Lepiej więc nie korzystać z takiej oferty z powodów moralnych.
    : 2. Słyszałem też o ofercie "koszty za ół VAT-u" ....

    Są sytuacje gdzie wystawca wpisuje do ewidencji i odprowadza VAT. Naprawdę.
    Z tym, że z reguły pod koniec roku ma to miejsce, no do 25.01 :))) Ma to
    miejsce np. przy towarach sprzedawanych bez żadnego dowodu sprzedaży i na
    inwenturze to wychodzi. Może to mieć znaczenie do obrotów na kasę fiskalną,
    więc lepiej wykazać tą sprzedaż na podmiot.
    Ostatnio słyszałem o kimś kto koniecznie chciał/musiał wykazać duży dochód.
    Dawał fa-ry na usługi za sam VAT.

    Pozdrowionka
    WielkoDuch