  • Data: 2014-10-23 17:04:40
    Temat: Re: Księgowość on-line połączona z kontem bankowym.
    Od: Bartek <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    OK - dzięki.
    Tak, nie mam rachunków do rozliczeń masowych, jako że klientów mam raptem kilkunastu
    :)

    OK - to w takim razie trochę lipa.
    Może jakiś bank zrobiłby w rachunku opcję księgowości on-line - wówczas nie musiałoby
    być żadnego "łączenia" z systemami księgowymi, żadnych eksportów wyciągów itd.

    Ale dzięki - przynajmniej wiem, że nie mam co juz dzwonić do żadnych tax-care czy
    innych takich.

    Jakby ktoś jednak coś takiego znał, albo jakiś bank by coś takiego uruchomił, dajcie
    znać ;)

    Bartek.