  • Data: 2002-07-18 22:09:07
    Temat: Re: Księgowanie sprzedaży bezrachunkowej
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:Pine.LNX.4.21.0207182150460.24339-100000@iry
    s.stanpol.com.pl...

    > [...]
    >
    > Szczególnego DW: rozp.min.fin.ds.KPiR,par.13:
    > "za dowody księgowe uważa się również:
    > 1) dzienne zestawienie dowodów (faktur sprzedaży)..."
    >
    > Z kasy masz zdaje się raport ?
    >
    > Pozdrowienia, Gotfryd

    Moment Panowie, to sa paragony z kasy fiskalnej, niefiskalnej czy z
    komputera?
    Jak nie masz kasy fiskalnej (na pewno? sprawdź dobrze czy nie musisz?) to
    najlepiej jest prowadzić ewidencję sprzedaży, w której zapisujesz sumaryczny
    cały obrót z każdego dnia. Na koniec miesiąca sumujesz i wpisujsz do KPiR na
    podstawie Dow. Wewn. W ewidencji nie musisz wykazywać każdej
    transakcji-tylko dzienna sumę. Faktury wpisujesz oddzielnie do KPiR.
    Chyba że masz kasę fiskalną?

    WS