  • Data: 2002-07-22 22:44:00
    Temat: Re: Księgowanie sprzedaży bezrachunkowej
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pewnego pięknego (Sat, 20 Jul 2002 15:07:16 +0200), Gotfryd
    Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> był(a) napisał(a):

    > To oberwiemy równo :) (zdaje się że ciagle urzędujesz
    >w Zabrzu ?)

    Ano. Aczkolwiek w chwili obecnej jestem w upadlości. Straciłem
    płynność finansową. Spółdzielnia mnie ściga za długi, kontrahenci
    takoż... :-( Tak więc NA PEWNO będę miał kontrolę, która wykaże
    zapewne tysiąc różnych niedociągięć i uwali mnie na całego. :-(

    >[...]
    > ??
    > A jak ci się zdaje, skąd wzięło się pojęcie struktury *zakupów* ??

    Jako alternatywa dla ewidencjownowania z VATem.

    Poza tym -- ja osobiście tej mitycznej struktury nie rozumiem :-(

    > Grupę nieregularnie czytasz ;)

    Regularnie, ale nie daję rady w 100%. Zwłaszcza że czesto czytam o
    takiej właśnie porze jak teraz (0:40) i bardziej skomplikowane
    rozważania mi czasami umykają...

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)