  • Data: 2004-03-19 09:17:56
    Temat: Re: Ksiegowanie - bilety PKP
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 19 Mar 2004, Dariusz Stefan wrote:
    [...]
    >+ Gotfryd, pogubiłem się ! :)
    >+ który nip ? (IMHO sprzedawcy jest zawsze na bilecie, mimo że
    >+ dawno nie nie korzystałem z tego środka lokomocji)

    Nie ma. W kasie jak poprosisz to ci "przybiją pieczątkę" !
    I chodzi o to że *formalnie* nie wolno odbiorcy *nic* dopisywać
    do treści odbieranego dokumentu księgowego.
    Należy iść do kasy albo... poszukać kasjera poza godzinami
    pracy ;)
    Ktoś już pisał o wyrobieniu sobie pieczątki z NIPem PKP :)

    >+ NIP odbiorcy ? zawsze można wpisać byle byłby też na kopii...

    Acha ! Widziałeś kopię biletu zgodną z przepisami ? :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)