    From: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ksiega przychodow i rozchodow
    Date: Fri, 14 Jun 2002 01:05:57 +0200

    On Wed, 12 Jun 2002, Wilhemina wrote:

    >+ Witam wszystkich,
    >+ Zastanawiam sie tak nad Ksiega przychodow i rozchodow, co miesiac z
    >+ uporem maniaka moja kolezanka, wlasicielka malego sklepu, wprowadza
    >+ recznie to tej ksiegi z uporem maniaki miliony pozycji.

    No to na dzień dobry (coby książkę odchudzić) może zacząć
    robić zestawienia zbiorcze (np. dzienne, ale może wedle własnego
    uznania podzielić np. na dzienne zestawienie nabiału, dzienne
    zestawienie warzyw i jak jej tam ochota przyjdzie :)) i wpisywać
    do KPiR takie "sumy dzienne".
    W tym momencie może zestawienia robic czymkolwiek a do KPiR
    wpisywać tylko sumy !
    Sama KPiR musi być w stosownym formacie itp. (co komputerowości
    nie przeszkadza) :)

    Pozdrowienia, Gotfryd