  • Data: 2002-11-24 18:57:37
    Temat: Re: Kredyt na rozpoczecie dzialalnosci
    Od: "nettoperz" <!nettoperz!@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > pytaj w swoim PUP-ie Powaitowy Urząd Pracy

    spytać nie zaszkodzi :)
    ale pieniędzy nie mają, trzeba czekać - a nie można otworzyć działalności
    wcześniej niż dostanie się kredyt - czyli trzeba czekać nie wiadomo do
    kiedy - bo procedura przyznawania tez trwa
    jak wyszedłem z PUPy utwierdziłem sie niestety w przekonaniu, że urząd ten
    istnieje na pewno nie po to by pomóc , totalny brak nawet zwykłej
    życzliwości, traktowanie człowieka jak niechcianego petenta

    mimo wszystko życzę powodzenia, może nie wszędzie jest tak jak u mnie
    pozdr
    N.