  • 1. Data: 2002-11-23 13:43:23
    Temat: Kredyt na rozpoczecie dzialalnosci
    Od: "Rider" <r...@b...pl>

    Witam szanownych grupowiczow,

    Mam krotkie i konkretne pytanie.
    Otoz interesuje mnie kwestia kredytu na rozpoczecie dzialalnosci. Ja
    osobiscie sie nie orientuje, dlatego pytam ekspertow. Podobno mozna ubiegac
    sie o kredyt przy rozpoczeciu...Pozniej nawet, ponoc mozna liczyc na
    umozenie polowy kwoty kredytu...Czy jest to prawda, a jesli tak to gdzie to
    mozna zalatwiac i jaka jest szansa na umozenie...?

    Pozdrawiam serdecznie,

    Rafal

  • 2. Data: 2002-11-23 14:36:55
    Temat: Re: Kredyt na rozpoczecie dzialalnosci
    Od: "rafal" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Rider" <r...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Witam szanownych grupowiczow,
    >
    > Mam krotkie i konkretne pytanie.
    > Otoz interesuje mnie kwestia kredytu na rozpoczecie dzialalnosci. ........

    pytaj w swoim PUP-ie Powaitowy Urząd Pracy

    rafal

  • 3. Data: 2002-11-24 18:57:37
    Od: "nettoperz" <!nettoperz!@poczta.onet.pl>

    > pytaj w swoim PUP-ie Powaitowy Urząd Pracy

    spytać nie zaszkodzi :)
    ale pieniędzy nie mają, trzeba czekać - a nie można otworzyć działalności
    wcześniej niż dostanie się kredyt - czyli trzeba czekać nie wiadomo do
    kiedy - bo procedura przyznawania tez trwa
    jak wyszedłem z PUPy utwierdziłem sie niestety w przekonaniu, że urząd ten
    istnieje na pewno nie po to by pomóc , totalny brak nawet zwykłej
    życzliwości, traktowanie człowieka jak niechcianego petenta

    mimo wszystko życzę powodzenia, może nie wszędzie jest tak jak u mnie
    pozdr
    N.

  • 4. Data: 2002-11-25 07:17:29
    Od: "Rider" <r...@b...pl>

    Niestety wszedzie jest tak samo...
    To jest naprawde urzad, ktory istnieje tylko po to, zeby mialy gdzie
    pracowac te rzesze i tak nieprzyjemnych urzednikow, bo o tym zeby PUP
    znalazl komus prace to nie ma o czym mazyc, zreszta nie znam takiego ktory
    dzieki PUP znalazl prace...

    pozdrawiam

    Użytkownik nettoperz <!nettoperz!@poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:arr7kt$iap$...@a...dialog.net.pl...

  • 5. Data: 2002-11-30 15:51:05
    Od: "NN" <s...@w...pl>

> [...]
    > umozenie polowy kwoty kredytu...Czy jest to prawda, a jesli tak to gdzie
    > mozna zalatwiac i jaka jest szansa na umozenie...?

    zapomnij, jak bedziesz czekal na ten kredyt to nigdy nie otworzysz DG