  • Data: 2003-03-19 08:17:06
    Temat: Re: Koszty uzyskania przychodu - pytanie
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 19-03-2003 08:46, Użytkownik maup napisał:

    > Przecież pisze, że go firma obciąża. POzwalają mu jeździć prywatnie
    > słuzbowym pudłem ale za każdy kilometr musi firmie zapłacić coś. IMVHO
    > to na zasadzie biletu miesięcznego - jak udowodni to może odliczyć ale
    > niech się jeszcze wypowiedzą mędrsi... ;)

    Nie może. Nie ma czegos takiego jak "zasada biletu miesięcznego".
    Odliczyc można koszty potwierdzone *wyłacznie* imiennymi biletami
    miesiecznymi.

    > Co zaś do komórki, JA bym nie ruszał.
    Umowa o pracę ogranicza mozliwośc odliczania kosztów do ścisle
    okreslonych w ustawie - a więc albo ryczałt kwotowy okreslony w ustawie
    albo bilety miesieczne i ani grosza więcej.
    Żadnych komórek, samochodów firmowych, prywatnych, itp. itd.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl