  • Data: 2002-05-15 20:30:28
    Temat: Re: Koszty uboczne
    Od: "Berbec" <b...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jezeli masz to tak precyzyjnie rozbite na koszt towaru i koszt transportu,
    > to moim zdaniem powinienes koszt transportu wpisac w koszty uboczne zakupu
    > rozliczyc w remanecie na koniec roku. Chociaz Paragraf 29 ust.1
    > rozporzadzenia o KPiR dopuszcza wycene materialow i towarow wg cen zakupu
    > lub nabycia.

    Dzieki za wyjasnienie, ale jeszcze jedno. Ustalajac dochod na koniec roku do
    spisu z poczatku roku dodaje sie kol. 10 i 11 i odejmuje sie remanent na
    koniec roku, wiec ile wynosi moj remanent jezeli np. w ciagu roku kupilem
    towar za 100 zl i zaplacilem 10 zl za jego dowoz i tylko to i nic wiecej mam
    31.12? 100 czy 110 zl?

    Ryszard.