  • Data: 2003-02-11 21:32:26
    Temat: Re: Koszty samochodu prywatnego - KPiR i VAT
    Od: "Andy" <a...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zacznij od tego że to KPiR nie wpisujesz poszczególnych faktur, tylko
    > kwote przeniesioną z EPP.

    Ja wpisuje! :-( Czy to duzy blad zwazywszy, ze zawsze przejechane kilometry
    w EPP pokrywaja mi 2..3-krotnie koszty paliwa?

    > W KPiR "nie widac" z której faktury pochodzi która złotówka i czy nie
    > starczyło limitu na ta czy na tamtą fakturę.
    > Poczytaj uwaznie objasnienia na tej książeczce co się EPP nazywa -
    > zakładam że uzywasz papierowej, bo przeciętny program do KPiR rozwiazuje
    > takie problemy.

    To moj jest jakis nieprzecietny albo ja czegos nie doczytalem w instrukcji.
    Jest opcja sprawdzania, czy wpisane koszty nie przekraczaja przejechanych km
    i to na koniec miesiaca sprawdzam.
    Andy