  • Data: 2005-10-13 10:54:47
    Temat: Re: Koszty przesyłki na rachunku ?
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski) szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marek napisał:

    > a dlaczego mam placić od 107zł ? te 7zł to nie jest moj przychód.

    Doprawdy intrygujące. A co to jest jak nie przychód?? Otrzymałeś tę
    kwotę? Otrzymałeś. No to jest to przychód. W przeciwieństwie do dochodu,
    który otrzymujemy przez odjęcie od przychodu kosztów jego uzyskania.
    Ale niestety sposób opodatkowania, który wybrałeś nazywa się "ryczałt od
    przychodów..."

    pzdr

    Tomek

    INTERIA.PL | Kliknij po wiecej >>> http://link.interia.pl/f18c1