    From: "Marsiuu" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Koszty przelewu zwrotu podatku
    Date: Wed, 2 Apr 2003 15:11:40 +0200

    Mariusz S

    Ul. Warszawska xx/xx

    xx-xxx Warszawa

    NIP: xxx-xxx-xx-xx

    Do Pani Naczelnik Hanny Olczyk

    Urząd Skarbowy Warszawa-Wola

    Powstańców Śląskich 2b

    01-381 Warszawa

    PODANIE

    Szanowna Pani Naczelnik,

    Wczoraj 1 kwietnia 2003 otrzymałem przekazem pocztowym zwrot nadpłaconego
    podatku.

    Z przykrością stwierdzam, że otrzymana kwota 2691,60 PLN jest za mała o
    31,50 PLN w stosunku do kwoty zwrotu, jaki powinienem otrzymać 2723,10 PLN.

    Chcę zwrócić uwagę, że rok temu 26 sierpnia 2002, zaraz po otrzymaniu
    przekazem zwrotu nadpłaconego podatku, złożyłem formularz NIP-3, w którym
    podałem dokładne dane dotyczące mojego konta w BRE Bank S.A. - mBank - XX
    XXXX XXXX XXXX XXXX XXXX XXXX. Poza tym na druku PIT, który złożyłem, także
    był napisany numer konta.

    Poza tym chcę zauważyć, że potrącenie powyższej kwoty BEZ MOJEJ ZGODY jest
    BEZPRAWNE!!!

    W związku z powyższym żądam zwrotu potrąconej wartości.

    Z poważaniem

    Mariusz S

    Do wiadomości:

    Rzecznik Praw Obywatelskich Faks: 827-64-53

    Gazeta wyborcza Faks: 555 47 80

    Internet pl.pregierz

    pl.soc.prawo.podatki