  • Data: 2003-04-04 10:23:41
    Temat: Re: Koszty przelewu zwrotu podatku
    Od: "Marsiuu" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witaj,

    czy odnalezli twoj NIP-3, czy maja taki burdel, ze niczego nie moga znalesc?
    mnie kosztowal 30pln, tak wiec nie bede tak wyrozumialy jak ty, zwlaszcza ze
    posiadanie duzej gotowki w domu nie jest dla mnie wygodne, a za wplate na
    konto bym musial znowu zaplacic pewnie drugie 30pln ;-( (mBank).

    swoja walke bardzeij wytaczam przeciwko glupocie ustawodawczej, a moze nie
    glupocie, tylko bezczelnosci, z ktora obciazenia bezposrednio przerzuca sie
    na podatnika, zwlaszcza w tak potajemny sposob, no bo co by im szkodzilo,
    zeby na pit wydrukowac pole na wpisanie numeru konta? - juz dosc pieniadza
    krazy w niemrawych i przezartych miarzdzyca krwiobiegach ;) - w koncu jest
    to kolejny podatek - znowu nie nazwany podatkiem, a i tak wiadomo ze jest to
    kolejny "Jeden haracz nazwą podatkiem dochodowym, drugi składką na ZUS,
    trze­ci akcyzą, czwarty cłem, piąty VAT-em, szósty abonamentem
    telewizyjnym..."

    pozdrawiam
    mariusz