  • Data: 2005-10-17 08:32:30
    Temat: Re: Koszty biura rachunkowego i odpowiedzialność
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <a...@p...onet.pl> napisal(a):
    > Jakie są mniej więcej koszty prowadzenie księgowości (KPiR, VAT, memoriał)
    > przez biuro rachunkowe?
    > Czy ww. biuro ponosi odpowiedzialność za ewentualne błędy?

    W teorii tak, w praktyce lepiej wybrać takie, które błędów nie robi.
    Czyli będzie musiało poświęcać Twojej firmie nie pół godziny w miesiącu,
    ale tak najlepiej cały dzień. Dopiero wtedy będą w stanie zauważyć, że
    np. nie powinni odliczać składki chorobowej, której nie płacisz, albo że
    omyłkowo wystawiłaś błędną fakturę, gdzie się kwota vatu nie zgadza ze
    iloczynem stawka*netto. Doświadczenia z autopsji. Będzie to odpowiednio
    więcej kosztowało oczywiście ;) Bez tego to ograniczą się do bezmyślnego
    wklepywania faktur i drukowania deklaracji, wyłącznie za pomocą klawiatury i
    drukarki, z pominięciem mózgu. To na 100% potrafisz sama robić. ;)

    Ja się z biur rachunkowych wyleczyłem. Robię sam, a kiedy mam jakiś
    problem do rozwiązania, to płacę za poradę u doradcy podatkowego.
    Wychodzi lepiej i w dodatku taniej.
    --
    Samotnik

    "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
    tylu idiotów." -- Stanisław Lem