  • Data: 2005-10-18 08:31:50
    Temat: Re: Koszty biura rachunkowego i odpowiedzialność
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 18 Oct 2005, Profil1 wrote:

    > Nie zgadzam sie zawsze odpowiada Doradca .

    wKwestiiFormalnej: składam podanie uzasadnione na dole,
    pod podpisem :) i z uzasadnienia wynikające.

    > I ukarany zostanie Doradca

    Poproszę podstawę prawną.
    Nie widzę możliwości żeby to doradca poszedł siedzieć zamiast
    podatnika.

    Doradca może zostać ukarany NIEZALEŻNIE - za co innego, za
    nierzetelność, za współudział, za mnóstwo innych rzeczy...
    ale odpowiedzialność podatkową podatnik płacący podatki bez
    pośrednictwa płatnika (przepraszam że zawile, ale żeby porządek
    był i nikt mi nie wyskoczył że "pracownik też jest podatnikiem
    a za zaliczki nie odpowiada" muszę się zastrzec) - więc podatnik
    rozliczając cokolwiek rozlicza to na WŁASNĄ odpowiedzialność,
    fakt powierzenia owej czynności komukolwiek tego nie zmieni.

    Jak jest inaczej - poproszę o przepis... !

    [...]

    ...dla wyjaśnienia - mam na myśli wpis "karany sądownie".

    pozdrowienia, Gotfryd
    O: No bo normalnie to każdy czyta z góry na dół...
    P: Dlaczego ???
    O: Pisanie nad cytatem !
    P: Co należy do bardziej wkurzajšcych obyczajów niektorych newsowiczów ?