  • Data: 2003-11-20 11:09:21
    Temat: Re: Koszt uzyskania przychodu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 20 Nov 2003, adas wrote:

    >+ "Jureq" <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl> [...]
    >+ > Integral wrote:
    >+ >
    >+ > > Tak, jeśli wartość modernizacji nie przekroczy 3500 zł.
    >+ > >
    >+ > >> Czy mogę sobie odliczyc skaner i czesci do komputera (modernizacja)
    [...]
    >+ > Widzę, że mamy kolejnego jasnowidza na grupie.
    >+ > Pytający nie napisał co rozumie przez codzienną pracę [...]
    >+ Działalność gospodarcza.

    No to to nie jest "praca" a działalność :)
    I nie jest to "odliczenie" tylko koszt.
    A grupa z braku jasnowidza dalej nie wie jak się rozliczasz (ryczałt ?
    karta ?) to nikt ci nie powie co z tym możesz (podatkowo) zrobić.

    BTW: jesteś świadom że prowadząc DG za "papiery" odpowiadasz *ty* ?

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)