eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiKoszt uczestnictwa w konferencji szkoleniowej - jak zaksięgować? › Re: Koszt uczestnictwa w konferencji szkoleniowej - jak zaksięgować?
  • Data: 2002-11-08 10:07:08
    Temat: Re: Koszt uczestnictwa w konferencji szkoleniowej - jak zaksięgować?
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:6fa3.00000b55.3dcb6f88@newsgate.onet.pl...
    > Witam grupowiczów,
    >
    > Moja firma brała udział w konferencji szkoleniowej. Opłaciliśmy udział
    dwóch
    > osób, stoisko oraz prezentcję. Otrzymaliśmy na w/w koszty fakturę VAT. I
    teraz
    > mam pytanka:
    > - czy koszty należy traktować jako fundusz reklamy i reprezentacji?
    > - czy VAT naliczony nie odliczam od należnego (tzn. wystawiam wewnętrzną
    > fakturę na VAT i księguję w koszta)?
    > - jak poprawnie zaksięgować (pełna księgowość)?
    >
    > Pozdrawiam
    > Kubusia
    -----------------------------------------
    Uważam że koszty udziału w szkoleniu w twoim przypadku można zaliczyć do
    kosztów reprezentacji i reklamy (zakup usług ) a więc nie podlega fakturze
    wewnętrznej ( nie wystawia się na usługi ).Jeśli wydawaliście jakieś
    materiały reklamowe to one podlegają pod fakturę wewnętrzną.Tylko czy
    traktować to jako limit czy poza to zależy do kogo to adresowane czy był
    ogólnie dostępny czy tylko dla określonej grupy.Chociaż jeśli to było
    szkolenie to może zwykłe usługi.Im dłużej się zastanawiam tym więcej
    wątpliwości.Ja tak kombinuje bo zawsze mam brak limitu i staram się
    ograniczać zapisy do reklamy.Pewnie nie pomogłam ale może inni spróbują .
    Jolka


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1