  • Data: 2005-01-14 13:25:19
    Temat: Re: Koszt odbioru DR z WK - czy to jest KUP?
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski) szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik MK napisał:

    > leasingodawcy, ten odebral DR i mi go odeslal. I teraz przyszla mi f-ra na
    > 97.60 PLN z usluga pt.: "Koszt odbioru z Wydz. Kom. dowodu rejestracyjnego".
    >
    > Mam takie pytania:
    > 1. Czy to jest dla mnie KUP?

    A co mówi na temat takiej sytuacji umowa leasingu? Jak wynika to z umowy
    to tak.

    > 2. Jesli tak na 1., to moge odliczyc VAT, czy nie?
    > 3. Jesli nie na 2., to czy mam jako KUP liczyc netto, czy brutto?
    > 4. Troche nie ta grupa, ale moze ktos wie: czy mam prawo domagac sie od TU
    > pokrycia tego kosztu, jako czesci odszkodowania?

    IMHO Ty nie jesteś stroną. OC sprawcy pokrywa szkody właściciela i na
    dobrą sprawę to leasingodawca powinien wystąpić do ubezpieczyciela o
    zwrot tych kosztów. A że do Ciebie miał bliżej to.... patrz p. 1.

    pzdr

    Tomek

    Najlepsze auto, najlepsze moto... >>> http://link.interia.pl/f1841