  • Data: 2003-04-24 00:57:52
    Temat: Re: Koszt naprawy powypadkowej samochodu w EŚT
    Od: hADeSik <h...@h...sru> szukaj wiadomości tego autora

    ###----- w odpowiedzi na list od Aneta -----###
    > Jeśli koszt naprawy powypadkowej zaliczyłeś do KUP, to otrzymane
    > odszkodowanie zaliczasz do pozostałych przychodów.

    znaczy sugerujesz, że jak naprawy nie zaliczyłem do KUP to odszkodowanie
    nie jest przychodem?
    się nie zgodzę - podstawę poproszę, że wtedy nie jest...

    > Jeśli chodzi o drobną
    > szkodę, to często umowy ubezpieczenia zawierają tzw franszyzę, czyli
    > ubezpieczyciel nie wypłaca odszkodowania jeśli wartość naprawy nie
    > przekroczy jakiejś określonej kwoty. Dopiero powyżej tej kwoty odszkodowanie
    > wypłacane jest w całości.

    a to już zalezy od tego jaką franszyzę masz na myśli - przy redukcyjnej
    to chyba trochę inaczej wygląda...

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...