  • Data: 2007-09-02 01:47:07
    Temat: Re: Korekta zeznania, wspólne opodatkowanie
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    mvoicem wrote:

    > Dla mnie przywilej to jest coś co mnie stawia w pozycji
    > uprzywilejowanej. Czyli wynikające z jakichś okoliczności szczególnych
    > prawo do czegoś do czego w ogólności nie mam prawa.

    Ależ stawia cię.
    Masz obowiązek złożyć rozliczenie do końca kwietnia. A potem klamka
    zapadła. A tu nagle masz przywilej, że mimo, że już jest dawno po
    terminie możesz jeszcze to poprawić. Jesteśw uprzywilejowanej sytuacji.
    Tylko nie możesz tego załapać, bo w takiej uprzywilejowanej sytuacji są
    wszyscy i dlatego jakoś wydaje ci się, że jak wszyscy mają do tego prawo
    to nie jest to przywilej.
    Otóż dalej jest. Bo normalnie to po 30 kwietnia nic ci się nie należy.