eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiKorekta faktury?Re: Korekta faktury?
  • X-Received: by 2002:a4a:83d3:: with SMTP id r19mr3072904oog.53.1623418096252; Fri, 11
    Jun 2021 06:28:16 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a4a:83d3:: with SMTP id r19mr3072904oog.53.1623418096252; Fri, 11
    Jun 2021 06:28:16 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!tr3.eu1.usenetexpress.com!feeder.usenete
    xpress.com!tr2.iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.gigan
    ews.com!news-out.google.com!nntp.google.com!postnews.google.com!google-groups.g
    ooglegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Fri, 11 Jun 2021 06:28:15 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <60c35eee$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=46.187.170.223;
    posting-account=4TURugoAAAABzCTGbdrmYgVRm4bqKYZN
    NNTP-Posting-Host: 46.187.170.223
    References: <1...@g...com>
    <s9aae7$d2t$1@gioia.aioe.org>
    <f...@g...com>
    <6...@g...com>
    <d...@g...com>
    <s9biv1$11dr$1@gioia.aioe.org> <s9bkvf$1qvn$1@gioia.aioe.org>
    <8...@g...com>
    <s9tjkt$16s6$1@gioia.aioe.org>
    <2...@g...com>
    <s9uvas$r80$1@gioia.aioe.org>
    <9...@g...com>
    <60c35eee$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <e...@g...com>
    Subject: Re: Korekta faktury?
    From: Adam <a...@g...com>
    Injection-Date: Fri, 11 Jun 2021 13:28:16 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 35
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:247830
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Nie wiem za bardzo co to ma do istoty problemu ;)

    > > Ja mam pretensję o brak komunikacji i brak jasnego napisania jaka będzie
    procedura refundacji (faktura korygująca etc.).
    > [..]
    > Może wpadło im do spamu. Odpowiadasz na każdego maila, który wpada
    > do skrzynki?

    Oni mają zaawansowany mechanizm zgłoszeń (ticketów), który śledzi czas odpowiedzi,
    satysfakcji klientów etc.
    To nie jest zwykły mail. Więc dostać wiadomość na pewno dostali. Zgłoszenie leży jako
    nierozwiązane (niezamknięte) w dodatku
    je zaktualizowałem.

    Tak, odpowiadam na każdy mail od klienta.

    Staram się też dokładnie opisywać, klientowi krok po kroku co ZOSTANIE zrobione,
    jakie ma opcje.
    Tak, aby był w pełni świadomy decyzji lub/i procedur.
    W 99,9% przypadków idę klientowi na rękę - bo "klient ma zawsze rację", czy wyda
    w firmie 500 czy 50 K PLN.

    Pozdrawiam.

    PS. Nie będę kontynuować tego wątku (chyba, że coś istotnego się wydarzy).
    Dzięki wszystkim za odpowiedzi na temat i nie na temat, czy też te uszczypliwe.

    Dla mnie wątek był bardzo pouczający - może się komuś przyda.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1