eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiKorekta faktury?Re: Korekta faktury?
  • Data: 2021-06-12 08:34:26
    Temat: Re: Korekta faktury?
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2021-06-11 o 15:28, Adam pisze:

    > Nie wiem za bardzo co to ma do istoty problemu ;)

    A musi mieć coś? Świetny OT się zapowiadał w sprawie
    wyimaginowanego żądania.

    >>> Ja mam pretensję o brak komunikacji i brak jasnego napisania jaka będzie
    procedura refundacji (faktura korygująca etc.).
    >> [..]
    >> Może wpadło im do spamu. Odpowiadasz na każdego maila, który wpada
    >> do skrzynki?
    >
    > Oni mają zaawansowany mechanizm zgłoszeń (ticketów), który śledzi czas odpowiedzi,
    satysfakcji klientów etc.
    > To nie jest zwykły mail. Więc dostać wiadomość na pewno dostali. Zgłoszenie leży
    jako nierozwiązane (niezamknięte) w dodatku
    > je zaktualizowałem.
    >
    > Tak, odpowiadam na każdy mail od klienta.

    Na każdy, który jest w zakresie działania.
    Twoje żądanie czy zapytanie byc może zostalo zakwalifikowane jako
    niestandardowe albo faktycznie potraktowali to jako spam, po pobieżnym
    przeczytaniu
    i nie wisi im żadne zgłoszenie ani nie psują się statystyki.
    W dużej skali jest to przypadek statystyczny.
    W dużych firmach produkcyjnych jak wysyłają zamówienie, to żądają często
    w ciągu 3 dni
    potwierdzenia przyjęcia zamówienia, żeby system sobie odhaczył, że dany
    temat
    się realizuje a jeśli w ciągu 3 dni nie wpłynie potwierdzenie, to
    zamówienie jest automatycznie anulowane i system czy ktoś tam sobie
    zamawia u kolejnego oferenta z listy ( a do tego pierwszego wysyłają
    info, że zgodnie z zasadami na stronie www,
    które przeczytał anulują i tyle). I zdarza się, że ludzie potrafią przegapić
    i jedno i drugie powiadomienie.
    Jeśli odbierasz to inaczej, to dokonaj wyboru.


    > Staram się też dokładnie opisywać, klientowi krok po kroku co ZOSTANIE zrobione,
    jakie ma opcje.
    > Tak, aby był w pełni świadomy decyzji lub/i procedur.
    > W 99,9% przypadków idę klientowi na rękę - bo "klient ma zawsze rację", czy wyda
    > w firmie 500 czy 50 K PLN.

    Rozumiem, że czujesz się zmarginalizowany,
    ale czasem warto spojrzeć z tamtej strony.

    > PS. Nie będę kontynuować tego wątku (chyba, że coś istotnego się wydarzy).
    > Dzięki wszystkim za odpowiedzi na temat i nie na temat, czy też te uszczypliwe.

    Co takiego istotnego może się wydarzyć?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1