  • Data: 2002-08-09 15:42:46
    Temat: Re: Korekta VAT
    Od: "J.Nytko" <n...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Na moj rozum (nie prowadze KPiR) to VAT jest neutralny dla zapisow w KPiR,
    czyli nic nie wpisujesz.
    Nie w tym rzecz. Do KPiR nic nie wpisuje bo tam ksieguje wartosci netto (...
    no moze z wyjatkami). Interesuje mnie jak to wpisac w rejestrach VATu a
    konkretnie czy wplate, wynikajacej z korekty, roznicy wpisywac do rejestru
    VAT i tym samym do deklaracji sierpniowej ?
    - czy moze nic nie wpisywac tylko wszystko podpiac do dokumentow majowych i
    spoko (no bo w pozamykanych miesiacach chyba nic zmieniac sie nie powinno)
    Pozdrowienia
    J. Nytko