    From: Paszczak <s...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Kontrola z UKS
    Date: Fri, 20 Jan 2006 11:13:56 +0000 (UTC)

    trojden <t...@v...pl> wrote:
    > I jak było? Jeszcze na wolności czy już w pasiakach? :)

    No i już wiadomo trochę więcej (i przy okazji kamień spadł mi z serca :) ).

    Otóż to ma być kontrola krzyżowa. Lata 2003-2004, bo najwyraźniej chcą
    zobaczyć wszystkie faktury wymieniane z tamtą firmą.

    To, co mnie zdziwiło to to, że to nie chodzi o moją sprzedaż, tylko moje
    zakupy od tamtej firmy (bo nic im nie sprzedawałem). Bo sprzedaż to rozumiem
    - chcą sprawdzić, czy faktura jest prawdziwa, czy podatki zapłacone (skoro
    klient sobie je obniżył), itd. Ale zakupy? Przecież ja mogłem faktury od
    nich po prostu wywalić (bo np. doszedłem do wniosku, że to się nie nadaje na
    koszt).

    Tak sobie podejrzewam, że może sprawdzają, czy tam nie zatrudniali na
    czarno (stąd UKS, a nie US) i chcą np. zobaczyć podpisy na fakturach
    (stąd takie lata, gdzie podpisy jeszcze były).

    P.