  • Data: 2010-01-12 12:19:57
    Temat: Re: Kontrola ZUS i kontrola dokumentów finansowych
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:op.u6d7o1cvl60ql1@tmr.chello.pl...
    Dnia 12-01-2010 o 00:23:26 Paul.PS <p...@g...pl> napisał(a):

    > Tak, mam zajęty rachunek, ale ze względu na wielkość firmy i charakter
    > działalności większość transakcji rozliczam z klientami gotówkowo.
    > Zajęcie nastąpiło po 6-8 miesiącach.
    >

    >A przyszło upomnienie przed zajęciem?

    u mnie tak , ale dobrze bo wlasnie chcialem placic w tym miesiacu zalegly
    zus,
    a dzieki temu ze mi zajeto konto nie bede musial liczyc odsetek i meczyc sie
    z przelewami :)

    Przy okazji mam pytanie czy zus zaplacony w tym roku za kilka miesiecy
    zeszlego roku
    normalnie moge odliczac tak jak bym to robil w zeszlym roku z tym ze w tym
    na biezaco