  • Data: 2002-09-10 15:10:46
    Temat: Re: -= Kontrol a Druki TAX-FREE =-
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 10 Sep 2002, -= KONTROLOWANY =- wrote:
    [...w kwestii TAX-FREE nie mam nic do powiedzenia...]
    >+ Np. czy faktura która została skompensowana jest traktowana jako zapłacona??

    AFAIK tak. Pamiętam że sprawa była już na grupie wałkowana, a ponieważ
    z "problemem" (tj. podważaniem faktu że kompensata jest zapłatą)
    już się spotkałem - to przygladałem się dostępnej wiedzy.
    I jak pamiętam (bez "podstawy" :(, niestety) - kompensata stanowi
    jak najbardziej prawidłową zapłatę.

    BTW: przepraszam za straszliwą ilość literówek w poprzednich postach,
    ale miałem tak duże opóźnienia że edycja mi średnio "wychodziła" :]

    Pozdrowienia, Gotfryd