  • Data: 2002-09-10 14:37:46
    Temat: Re: -= Kontrol a Druki TAX-FREE =-
    Od: "-= KONTROLOWANY =-" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    No to fajnie , że odpuścili. U mnie zapowiada się inaczej... Czepiają się
    wszystkiego gdyż kwota VAT jest rzędu kilkuset tysięcy zł..

    W ustawie VAT jest mowa , że stosowny minister określi wzór druku i
    pieczęci. Ja właśnie chcę dotrzeć do ustawy która mówi wyraźnie i
    jednoznacznie ,że pokwitowanie odbioru gotówki powinno być na KW i TAX-FREE
    lub tylko na KW przypiętym do TAX-FREE.

    Czy np. brak podpisu turysty na TAX-FREE a obecność jego na KW przypiętym do
    tego dokumentu jest podstawą do odrzucenia takiego dokumentu??

    Księgowa rozkłada ręce i nie wie!!! Ja szukam przepisów!!

    Jeżeli chodzi o znajomość przepisów to ludzie z US podczas kontroli prosili
    o interpretacje przepisów , gdyż nie były one jednoznaczne!!

    Np. czy faktura która została skompensowana jest traktowana jako zapłacona??

    Jeżeli organy kontroli nie potrafią same zinterpretować przepisów to jak ma
    to zrobić zwykły podatnik??

    Ręce opadają...

    pozdrawiam