  • Data: 2002-09-11 06:50:00
    Temat: Re: -= Kontrol a Druki TAX-FREE =-
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "-= KONTROLOWANY =-" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:all04p$lh7$1@news.tpi.pl...
    > No to fajnie , że odpuścili. U mnie zapowiada się inaczej... Czepiają się
    > wszystkiego gdyż kwota VAT jest rzędu kilkuset tysięcy zł..
    >
    > W ustawie VAT jest mowa , że stosowny minister określi wzór druku i
    > pieczęci. Ja właśnie chcę dotrzeć do ustawy która mówi wyraźnie i
    > jednoznacznie ,że pokwitowanie odbioru gotówki powinno być na KW i
    TAX-FREE
> [...]
    >
    > Czy np. brak podpisu turysty na TAX-FREE a obecność jego na KW przypiętym
    do
    > tego dokumentu jest podstawą do odrzucenia takiego dokumentu??
    >
    > Księgowa rozkłada ręce i nie wie!!! Ja szukam przepisów!!
    >
    > Jeżeli chodzi o znajomość przepisów to ludzie z US podczas kontroli
    prosili
    > o interpretacje przepisów , gdyż nie były one jednoznaczne!!
    >
    > Np. czy faktura która została skompensowana jest traktowana jako
    zapłacona??

    > Jeżeli organy kontroli nie potrafią same zinterpretować przepisów to jak

    -----------------------------
    Raczej specjalnych rozporządzeń o tym jaki dokumenty powinny być
    potwierdzeniem pobrania gotówki nie ma.
    Jest tylko rozporządzenie o znaku i dokumnetach potwierdzający wywóz
    .Rozporządzenie Ministra Finasów z 24 Sierpnia 1999 ale pewnie też je
    znasz.
    Uważam , że wasz US próbuje szukać dziury w całym żeby tylko nie zwrócić
    podatku.My nie mamy takich zwrotów Vat ( kilka set tys.) ale występowałam o
    zwrot Vat około 50000 ;- ale dotyczyło to Tax Free i export ( SAD) i też się
    zawsze czepiają ( jednego zwrotu nie mam od września 2001 ) bo niby coś
    sprawdzają.