  • Data: 2008-12-01 19:08:05
    Temat: Re: Konto cudzoziemca w Polsce a przelewy gotowkowe
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 1 Dec 2008, Michwelt wrote:

    > Podoba mi się ta konkluzja "dość restrykcyjne, za to działające
    > dość losowo". Będę jej używał. Sam wymyśliłeś

    "samo tak wyszło" :D
    Skoro naprawdę tak działa.

    Wystarczy popatrzeć na ograniczenia prędkości na drogach...

    Jakie są regulacje?
    Jak działają?
    ;)

    > czy gdzieś wyczytałeś

    Nie przypominam sobie :), ale głowy też nie dam.
    Jak o mnie chodzi to zrzekam się zastrzeżenia do tego hasła
    na rzecz public domain[1] :P

    [1] Jak ktoś nie jarzy: wg polskiej ustawy Prawo Autorskie
    postanowienia public domain są prawnie nieskuteczne :D
    (w częsci dot. praw osobistych)

    pzdr, Gotfryd