  • Data: 2008-11-29 15:53:41
    Temat: Re: Konto cudzoziemca w Polsce a przelewy gotowkowe
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Michwelt wrote:

    > Witeczku, wytłumacz mi w jaki sposób US może im cokolwiek udowodnić? Bo
    > moim zdaniem nie ma realnie żadnych możliwości, nawet milion donosów nie
    > zmieni sprawy...

    bardzo prosto
    wezma sobie wyciag z ich konta i zapytaja sie za co kupili ten telewizor
    bo z historii konta nie wynika, aby za niego zapłacili.

    po za tym "uprzedzony o odpowiedzielanosci karnej ..." babcia nie bedzie
    w stanie wydusic ani jednego sensownego kłamstwa. Sama sie przyzna.

    US nie musi ci niczego udwadniac. US wydaje decyzje administracyjna a
    jak ci sie ich decyzja nie podba to zawsze mozesz sie odwołać i
    udowodnić za co ten telewizor kupiłes. US nie musi tego robic.