  • Data: 2002-06-18 22:01:58
    Temat: Re: Konto bankowe
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik cef <c...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aenont$e0q$...@n...tpi.pl...

    > bankowego
    >
    > USTAWA z dnia 19 listopada 1999 r.
    > Prawo działalności gospodarczej
    >
    > Art 13.3. W razie zmiany stanu faktycznego w
    > stosunku do zawiadomień, o których mowa w ust. 1 i 2,
    > przedsiębiorca jest obowiązany do zgłoszenia tych
    > zmian w terminie 14 dni od daty ich powstania.

    > Art. 66. 2. Kto wbrew obowiązkom określonym w
    > Art. 13 ust. 1 pkt 2-4 i ust. 2 nie dokonuje zawiadomień
    > określonych w tych przepisach albo wbrew obowiązkowi
    > określonemu w Art. 13 ust. 3 nie dokonuje zgłoszenia,
    > o którym mowa w tym przepisie, podlega karze
> [...]
    Spoko, moze się powtarzam ale za nieterminowe złożenia PIT-5 dostałem 200zł.
    Za nietrminowe złożenie zawiadomienia o prow, KPiR dostałem 250zł. Jak
    dostaniesz wezwanie to idziesz, grzecznie sie targujesz i płacisz. I tyle.
    Nie wiem kiedy wezma sie za sprawdzanie terminowości tych wszystkich NIPów.
    Osoby nie prowadzące DG też muszą np. zmieniając adres lub nazwisko.
    Pomyślcie o tych wszystkich nowożeńcach, akurat pamiętają :))
    Dużo łatwej kasy dla US.
    Na razie kasują za PITy.

    pozdrawiam
    WS