eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiKonieczność wprowadzania "prywatnego" sprzętu do EW/ŚT..? › Re: Konieczność wprowadzania "prywatnego" sprzętu do EW/ŚT..?
  • Data: 2006-03-01 20:45:45
    Temat: Re: Konieczność wprowadzania "prywatnego" sprzętu do EW/ŚT..?
    Od: postmaster@[127.0.0.1] (ślepy) szukaj wiadomości tego autora

    *Gotfryd Smolik news* writes:

    > Na zryczałtowanym obowiązek jest... Wynika to z zapobiegania
    > odliczenia od kosztów czegoś, czego odliczyć nie można bo już zostało
    > "wtopione" w swoistą ulgą - w postaci niższej stawki ryczałtu, dlatego
    > niższej że ZAWIERA korektę na bra prawa do KUP.

    Może jedynym polem manewru pozostaje tu magiczna kwota 1500 zł..?

    Załóżmy, że mam jeszcze drugi, sporo słabszy komputer, na który nie
    posiadam papierów (wiem, przydałyby się - ale czy są konieczne?), a że
    był kupiony za mniej niż 1500 zł, to do EW go nie wciągam. Czy US może
    mieć jakieś poważniejsze "ale" w takiej sytuacji? Na pewno trudniej
    będzie im udowodnić, że ten sprzęt kosztował więcej niż mi że mniej ;)

    Acha, cały czas chodzi mi jeszcze po głowie cytowany przeze mnie
    wcześniej artykuł ("Ewidencją wyposażenia obejmuje się rzeczowe
    składniki majątku związane z wykonywaną pozarolniczą DG...") - może
    szukam dziury w całym, ale w której ustawie znajdę ścisłe określenie
    okoliczności, kiedy taki związek zachodzi..?

    pzdrw
    ślepy

    --
    "Life sucks, but Death swallows!"