  • Data: 2005-12-02 15:45:11
    Temat: Re: KońPuter na raty
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A był to piątek, 2 grudnia 2005 11:53, gdy Jarek Spirydowicz napisał(a) coś
    na pl.soc.prawo.podatki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > A jakie to ma znaczenie? Umowę kredytową zawiera Tristan, osoba
    > fizyczna. Dopiero fakturę (na całą sumę) dostaje Tristan DG OF -

    Czyli mogę brać raty lukasiaste, a potem chcieć FV na DG? I księguję to
    całość w koszty, choć płacę ratami?

    Nie, to akurat jest Medialny Marek + Łukasz. Brałem rok temu TV. Po prostu
    cenę z półki dzielisz na 10.

    > Tu się podpisuję. Ostatnio w Carrefourze widziałem lodówkę na "raty 0
    > proc." - ~4900 od razu albo 10 rat po ~540.

    Co dalej nie zmienia faktu, że jest to 4900.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)