  • Data: 2005-12-06 10:52:48
    Temat: Re: KońPuter na raty
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <dmpq7i$a30$1@serwus.bnet.pl>,
    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> wrote:

    > A był to piątek, 2 grudnia 2005 11:53, gdy Jarek Spirydowicz napisał(a) coś
    > na pl.soc.prawo.podatki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Czyli mogę brać raty lukasiaste, a potem chcieć FV na DG?

    Jeśli w umowie z Lukasem nie będzie jakichś haczyków, to nie widzę
    przeciwwskazań. MM fakturę _musi_ wystawić, jeśli klient zażąda. A
    podstawą jest paragon.

    > I księguję to
    > całość w koszty, choć płacę ratami?

    A tu już nie ma prostej odpowiedzi, chociaż jeśli kredyt weźmiesz jako
    Tristan OF, to Tristan DG OF rzeczywiście ma zapłacone w całości.

    > Nie, to akurat jest Medialny Marek + Łukasz. Brałem rok temu TV. Po prostu
    > cenę z półki dzielisz na 10.

    Ufaj i sprawdzaj :)

    > Co dalej nie zmienia faktu, że jest to 4900.

    Mnie tam przy zakupie na raty wychodzi 5400. Ale ja inżynier z
    wykształcenia.

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.