  • Data: 2010-02-18 00:34:36
    Temat: Re: Komputer jako kasa fiskalna
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 17 Feb 2010, 'Tom N' wrote:

    > Ależ nie odnosiłem się do tłumaczenia Gotfryda w kwestii modułu fiskalnego,
    > tylko do latających kwantyfikatorów.

    Ale właśnie obsłużyłem *dokładnie* zapytanie.
    Pytający dostaje odpowiedź na to o co pytał, nie zawsze jest to to
    samo o czym myślał.
    To jest inny przypadek, niż pytanie na które można udzielić zbyt
    wiele odpowiedzi, w zależności od założeń! (rzeczone "wróżki").

    Nie mam pojęcia po co mu drukarka fiskalna - chce fiskalnej, ma *być*
    fiskalna. STOP END FINISH (Fortran, tak mi się przypomniało).

    > Dlaczego zakładasz, że odpowiadający nie zrozumiał? ;P
    >
    > <http://groups.google.pl/groups?hl=en&client=opera&r
    ls=en&hs=CNo&q=gotfryd%20wr%C3%B3%C5%BCki>

    Odpowiadający *nie widzi* konieczności wyjaśniania dalszych założeń,
    w szczególności "a po co Ci akurat drukarka fiskalna", jeśli pytający
    *akurat* chce fiskalnej :>
    Taki kaprys, nie wolno mi *nie* spytać dlaczego ktoś akurat mikroskopu
    do wbijania gwoździ szuka, a poprzestać na analizie przydatności
    konkretnych modeli? ;)

    Pierwotne pytanie NIJAK nie zahaczało o problem *konieczności*
    (bądź niekonieczności) użycia urządzeń fiskalnych.
    Mają być i basta. No to o co chodzi?

    pzdr, Gotfryd