  • Data: 2010-02-18 00:28:02
    Temat: Re: Komputer jako kasa fiskalna
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 17 Feb 2010, 'Tom N' wrote:

    > Nigdy nie widziałeś drukarki fiskalnej drukującej paragony (niefiskalne)?

    Wtedy fiskalność drukarki jest nieporozumieniem - skoro *nie może*
    pełnić *roli* fiskalnej.
    Z naciskiem na "nie może" (bo nie musi, oczywiście może być używana
    jako NIEFISKALNA, mimo innego przeznaczenia).

    To, do czego chce jej użyć pytający jest jego prywatną sprawą, ale
    nawet jeśli do drukowania paragonów niefiskalnych, a pytał o drukarkę
    *fiskalną*, to cóż - ma taki kaprys, jego wola - *ma być fiskalna*
    (nawet jak mu to niepotrzebne).
    Odpowiedź IMO nie wymaga wyjaśniania - chce *fiskalnej*? Chce.
    No to się nie da.

    I na zaś ;> - oczywiście, że rezerwuję sobie prawo powydziwiania,
    jak ktoś będzie pytał czy któryś konkretny mikroskop nadaje się
    do wbijania gwoździ.
    Ale również rezerwuję sobie prawo udzielenia właściwej (IMO)
    odpowiedzi na podstawie ew. dostępnej wiedzy, czy tubus jest
    metalowy :|

    Akurat mi do szczęścia nie była potrzebna wiedza na co komu
    drukarka fiskalna :>

    pzdr, Gotfryd