    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Komputer dla firmy w koszty + zakup oprogramowania
    Date: Mon, 13 Dec 2004 15:04:43 +0100

    Piotr napisał(a):

    > Open office jest chyba darmowy......

    Może być, nie musi. Mozna go kupić jak ktos koniecznie chce zapłacić.
    Jak ktos chce to ja go moge sprzedać. Cena do negocjacji. ;-)

    > Program do durkowania faktur nie jest integralną częścią notebook-a. A więc
    > idzie bezpośrednio w koszty (chyba że kosztuje powyżej 3.500,00 zł).
    >
    > Inaczej jest z systemem operacyjnym, który co do zasady podwyższa wartość
    > komputera.

    Co do jakiej zasady? A moge prosić o ta zasadę?
    Od kiedy to WNiP jest cześcią składową majątku rzeczowego?
    Komputer słuzy do tego żeby na nim uruchamiac oprogramowanie.
    Nie wystawiac faktury, grac w Dooma, projktować głwoice nuklearne ale
    uruchamiac oprogramowanie.
    System opracyjny to jest oprogramowanie. Komputer bez systemu jest
    zdatny do uruchomienia na nim oprogramowania w postaci systemu
    operacyjnego. Jest wiec zdatny do użytku.
    Możemy co najwyżej stwierdzic że program fakturujący nie jest zdatny do
    uzytku bez systemu operacyjnego.
    Ba, ten program jest nieprzydatny bez konkretnego systemu operacyjnego.

    Ale nie komputer. Komputer nie potrzebuje Windowsa. Program fakturujący
    owszem.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl