  • Data: 2004-12-13 13:50:09
    Temat: Re: Komputer dla firmy w koszty + zakup oprogramowania
    Od: "Piotr" <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "DarekG" <dgocol@NO_SPAM.o2.pl> napisał w wiadomości
    news:cpk4ho$hr3$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam!
    > Szukałem w archiwum, ale nie znalazłem takiego konkretnie przypadku.
    > Jeżeli notebook został zakupiony w tym roku za kwotę 3470 zł netto i
    zostanie wrzucony w koszty, czy można powiedzmy w styczniu zakupić do niego
    dodatkowe oprogramowanie (np. open office i program do drukowania faktur),
    czy podniesie to wartość komputera przez co pojawi się konieczność
    amortyzacji ?

    Open office jest chyba darmowy......

    Program do durkowania faktur nie jest integralną częścią notebook-a. A więc
    idzie bezpośrednio w koszty (chyba że kosztuje powyżej 3.500,00 zł).

    Inaczej jest z systemem operacyjnym, który co do zasady podwyższa wartość
    komputera.

    Pozdr.
    Piotr