eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiKomp jako ŚT, poniżej 3,5k - likwidacja środka trwałego › Re: Komp jako |T, poni?ej 3,5k - likwidacja ?rodka trwa3ego
  • Data: 2009-05-21 08:21:45
    Temat: Re: Komp jako |T, poni?ej 3,5k - likwidacja ?rodka trwa3ego
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 21 May 2009, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "Gotfryd Smolik news" Pine.WNT.4.64.0905202234120.3932@quad

    > Czyli taką ,,kradzież'' muszę zgłaszać?

    Zdarzenie musi być "uprawdopodobnione".
    Wg tego co czytałem organy skarbowe dość równo przyjmują za
    "uprawdopodobnienie" powiadomienie organów ścigania.
    IMO jest to całkiem rozsądne zabezpieczenie przed nadużyciami
    - dokonujący zgłoszenia pozornej kradzieży naraża się na
    odpowiedzialność karną.

    > Nie można takiego komputera wrzucić w koszty jak papier czy ołówek lub
    > paliwo? :)

    Musiałby być wart (*kompletny* i *sprawny*) poniżej 1500 zł netto,
    aby nie ujawnił się w EW (z tej ewidencji też go trzeba jakoś
    "wykreślić").

    pzdr, Gotfryd