eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiKlient nie podpisal faktury, a ja juz zaplacilem VAT (!) › Re: Klient nie podpisal faktury, a ja juz zaplacilem VAT (!)
  • Data: 2003-08-07 15:13:59
    Temat: Re: Klient nie podpisal faktury, a ja juz zaplacilem VAT (!)
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ss" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:bgtmhr$ihs$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Tym towarem jest oprogramowanie (czyli nie tak latwo:)).

    Smigaj do najblizszej ksiegarni. Wez do reki leksykon VAT (lub go sobie kup)
    J.Zubrzyckiego i poszukaj odpowiedzi co zrobic w sytuacji jak masz w reku
    oryginal+kopie faktury VAT. Moze jego odpowiedz "jakos" dopasujesz do swojej
    rzeczywistosci.

    A co do glosow na grupie: "ze tak mowia ustawy" to ja uslyszalem od doradcow
    podatkowych (a byli to mimo wszystko dobrzy doradcy), ze ustawy ustawami, a
    istnieje jeszcze "praktyka urzedow skarbowych".

    Karol