  • Data: 2008-01-12 20:54:40
    Temat: Re: Kilka pytań dot. odliczeń (PIT-37)
    Od: x...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Masz mieć faktury. Niczego nie dołączasz do PIT.

    Tu mam parę dodatkowych pytań.
    1. Czy muszę mieć faktury na cały rok czy wystarczą na 760zł?
    2. Co jeśli nie mam faktur (bo je spaliłem), da się coś takiego wyciągnąć od
    telekomunikacji, jakiś duplikat czy coś takiego?
    3. Czy zamiast faktur mogę mieć jakieś roczne zestawienie z TPSA kiedy i ile im
    zapłaciłem za internet? czy koniecznie musi to być faktura?
    4. Jeśli wszystkie faktury płaciłem przez internet to muszę teraz wziąć jakieś
    pisemne potwierdzenie przelewu czy mogę dopiero jak zażąda tego ode mnie US?