  • Data: 2004-11-29 13:43:59
    Temat: Re: Kiedy mozna placic podatek CIT zamiast PIT?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R. napisał(a):

    > sądząc po sprawie Orlenu chyba jednak nie zabardzo im to wychodzi :-)

    Się nie ciesz.
    Od dawna wiadomo że duży może ukraść "pół królestwa" i mu ujdzie a mały
    oberwie jak tylko spojrzy na cos łakomym wzrokiem.
    Podobnie jest z długami. jak pozyczę od banku 10tys i nie oddam to ja
    mam problem. Jak pozycze 10 milionów i nie oddam to bank ma problem. ;-)

    Kopalnie czy inne molochy nie płacą podatku za pracowników i nikt im nie
    podskoczy. A ja pomyle konto w przelewie na 200zł i US juz mi siedzi na
    rachunku.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl