  • Data: 2003-11-06 10:39:42
    Temat: Re: Kiedy faktury od cen brutto ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 28 Oct 2003, zapraszam.pl wrote:

    >+ > musialbym odliczyc od tej ceny 22% i dopiero taka kwote wpisac
    >+ > w programie do faktur.
    >+
    >+ Nie odliczyć od ceny 22%, tylko obliczyć wg wzoru:
    >+ cena_netto = cena_brutto : 1,22

    Yrm.... jako osobnik narażający się wszystkim dookoła
    i tobie nie przepuszczę :) - "a nie", i co mi zrobisz ? ;)
    cena_netto = cena_brutto - (cena_brutto * 0,22)
    :) (zaokrąglenia !)
    +++++
    3) sumę wartości sprzedaży netto stanowi różnica między wartością
    sprzedaży brutto a kwotą podatku, z podziałem na poszczególne stawki
    podatkowe.
    -----
    A wartości netto najwyraźniej nie trzeba (nie należy ?) wykazywać...
    +++++
    1) jako cenę jednostkową wykazuje się cenę wraz z kwotą podatku (cenę
    brutto), a zamiast wartości sprzedaży netto wykazuje się wartość sprzedaży
    brutto,
    -----

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS, uświadomił sobie że musi wzór f-ry
    koledze poprawić... THX za dyskusję !!)