  • Data: 2002-06-11 21:29:13
    Temat: Re: Kasy fiskalne - wprowadzenie cd.
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik .:: Wojtek ::. <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ae5n8f$d60$...@n...onet.pl...
    > Jeszcze mam pytanie dotyczące liczenia obrotu do wprowadzenia kas
    fiskalnych
    > dla Vatowca. Czy jeżeli mam sprzedaż fakturowana (dla firm) i sprzedaż dla
    > osób fizycznych(tez wystawiam faktury) oraz sprzedaż bezpośrednia (dla
    > klenta z "ulicy") to aby obliczyć czy przekroczyłem obrót muszę zliczać
    > wszystkie te sprzedaże? Słyszałem rozbiezne opinie, co o tym sadzicie?

    Liczy się całą sprzedaż na rzecz osób fizycznych nie prowadzących DG, a
    takze dla rolników bez względu na to czy były wystawiane faktury czy nie.
    Właśnie pracuję nad opracowaniem Kas fiskalnych do FAQ.
    Prawie gotowe jest, możesz poczytać, dużo ważnych rzeczy tam jest

    pozdrawiam
    WS
    --
    My ICQ # 131633151